اخبار

برگزاری چهارمین نشست مرکزنوآوری

🔸برگزاری چهارمین نشست مرکزنوآوری با سخنرانی دکتر علی کریمی زارچی

✅ چهارمین نشست مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد توسط شرکت پارسان الکترونیک با حضور بیش از 100 نفر از دانشجویان و اعضای مرکز نوآوری در تاریخ 8 اسفند 1402 در سالن آفرینش پارک علم و فناوری یزد برگزار گردید .

✅ دکتر علی کریمی از اعضای موفق مرکز نوآوری با بیان موفقیت ها و ناکامی ها و تجارب خود خود در دوران دانش‌آموزی و دانشجویی و کسب عناوین متعدد در جشنواره‌ها ملی و بین المللی، رمز موفقیت در کارآفرینی را توانایی مساله‌ساز بودن دانست و حاضرین در نشست را دعوت نمود تا با دقت به پیرامون خود، مساله ساز خوبی باشند و با شناسایی نیازها، ایده‌پردازی را تمرین و از شکست ها نترسند.
ایشان انگیزه، اعتماد به نفس و عدم ترس از شکست‌ها را لازم ایده‌پردازی و کارآفرینی دانست و از حاضرین خواست درآمد زدایی از ایده‌پردازی را مورد توجه ویژه قراردهند.
❇️ شایان ذکر است سلسله نشست‌های مرکزنوآوری با هدف آشنایی دانشجویان و دانش‌آموزان با تجارب کارآفرینان برآمده از مرکزنوآوری پارک علم و فناوری یزد به صورت دوره ای برگزار می‌گردد.
💠 مرکزنوآوری پارک علم و فناوری از سال 1383 تاکنون با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری در پارک علم و فناوری یزد فعالیت می‌کند و با حمایت از بیش از 2000 تیم_ایده تاکنون نقش مهمی در ایجاد بستر در تشکیل شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ایفا نموده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *